Medycyna estetyczna

Wypełnienia kwasem hialuronowym

Wypełnienia
  • Opis zabiegu

Wypełnianie zmarszczek i fałdów skóry oraz poprawianie wyglądu ust przy pomocy preparatu kwasu hialuronowego to metoda od lat stosowana w medycynie estetycznej. Polega ona na wstrzykiwaniu odpowiedniej dawki preparatu w miejsca, które wymagają korekty estetycznej.

Kwas hialuronowy stosowany jest do wypełniania okolic policzków oraz bruzd wargowo-nosowych, a także poprawy wyglądu ust. Rezultaty zabiegu zauważalne są przez 12 miesięcy. Zabieg polega na wprowadzeniu preparatu przy pomocy cienkiej igły i strzykawki bezpośrednio w miejsca wymagające wypełnienia. W zależności od miejsca, w którym przeprowadzany jest zabieg, cały proces trwa 15-20 minut. Podczas zabiegu Pacjentnie odczuwa bólu, ponieważ preparat zawiera środek znieczulający.

Neauvia - Wypełniaczne drugiej generacji

Kwas hialuronowy jest metodą wypełniania zmarszczek.

Kwas hialuronowy jest metodą nie tylko wypełniania bruzd nosowo-wargowych, ale także zmarszczek.

Warunkiem przeprowadzenia zabiegu jest dobry stan ogólny pacjenta. W przypadku chorób przewlekłych i stałego pobierania leków konieczne jest ustalenie indywidualnego postępowania w konkretnym przypadku (lekarz omawia je szczegółowo z pacjentem podczas konsultacji). Należy pamiętać, że niektóre ogólnodostępne leki stosowane np. przeciwbólowo lub z powodu przeziębienia, a także niektóre preparaty witaminowe, mogą wywierać wpływ na przebieg procesów krwawienia i krzepnięcia i wymagają one odstawienia na kilka dni przed zabiegiem. Dlatego trzeba poinformować lekarza o wszystkich przyjmowanych preparatach.

Przeciwwskazaniami do zabiegu są:

• ciąża i okres laktacji
  • miejscowa infekcja skóry w obszarze planowanego zabiegu
  • uczulenie na kwas hialuronowy
  • zaburzenia krzepnięcia

Współpracujemy z najlepszymi specjalistami i kładziemy największy nacisk na zapewnienie pacjentom maksymalnego bezpieczeństwa. Jak w przypadku każdego zabiegu z zakresu medycyny estetycznej, tak i w przypadku kwasu hialuronowego, możliwe są powikłania. Informujemy o nich szczegółowo pacjenta przed samym zabiegiem. Do możliwych powikłań należą:

• reakcje alergiczne (bardzo rzadkie i zazwyczaj przyjmujące postać ustępującego samoistnie rumienia)
  • drobne wybroczyny i siniaki, szybko ustępujące i łatwe do zamaskowania przy pomocy makijażu
  • ziarniaki (leczone chirurgicznie)

Bezpośrednio po zabiegu mogą się pojawić nieznaczny obrzęk i rumień, będące miejscową reakcją na nakłuwanie. Dolegliwości te ustępują zwykle już po kilku godzinach. Po zabiegu zaleca się pić duże ilości niegazowanej wody (około 2l na dobę). Powinno się także unikać nagłych różnic temperatur